.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
714 محمودآبادی با مدیران مازندران دیدار کردند
رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران گفت: در نوزدهمین دیدار عمومی استاندار، 714 نفر از مردم شهرستان محمود آباد با استاندار و مدیران مازندران دیدار کردند.

به گزارش  مهر، کمال رستمعلی ظهر جمعه در حاشیه ملاقات عمومی استاندار، معاونان، مدیران ستادی استانداری و مدیران کل دستگاههای اجرایی مازندران با مردم شهرستان محمود آباد در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد ملاقات کنندگان 525 نفر مرد و 189 نفر زن بوده که مهم ترین درخواستها در بخش تسهیلات بانکی، دفتر شهری‏، فنی و روستایی به ترتیب با 115، 78 و65 نفر بود. وی افزود: حوزه معاونت عمرانی استاندار با 78 مراجعه کننده و برنامه ریزی استاندار با 65 نفر بیشترین تعداد مراجعان را داشتند.

سخنگوی شورای اطلاع رسانی مازندران با اشاره به اینکه در این ملاقات عمومی سه معاون استاندار، 19 مدیرکل ستادی استانداری حضور داشتند، اظهار داشت: امام جمعه محمودآباد‏، نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی، 33 نفر از مدیران کل دستگاههای اجرایی استان، 16 معاون مدیرکل و 54 مدیر شهرستانی در این ملاقات عمومی استاندار را همراهی کردند.

وی تصریح کرد: این دیدار عمومی از ساعت هشت و 30 دقیقه صبح آغاز و پس از اقامه نماز جمعه به امامت حجت الاسلام اسماعیلی، امام جمعه محمود آباد، تا نماز ظهر وعصر و بعد از ظهر ادامه یافت. رستم علی گفت: در ماههای آتی این برنامه در شهرستانهای باقیمانده برگزار خواهد شد.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 8 مهر 1390
البته نا گفته نماند تا پیش از انتخابات مجلس این بازار داغ خواهد بود
rezazade 9 مهر 1390
با سلام:ديروز خودم در مراسم بودمو دلم واقعا" براي مردم سوخت.آقايان مدعي هستند كه مردم مشكلي ندارند.اگر بودي مشاهده مي كردي براي رسيدگي به مشكلات خود چه كار مي كردند.آقاي استاندار اين چه روشي است كه مردم را براي خواسته هاي بحق شان به خواري مي كشانيد. بيايد ادارات را تكان دهيد كه مردم مجبور به مراجعه به شما نشوند.
رضا 9 مهر 1390
وقتی به نامه شورای شهر ،فرماندار و رئیس جمهور در تایید و قانونی بودن خواسته یک شهروند توسط یک شهردار مغرور و مغرض بی احترامی و بی توجهی میشه ، حالا استاندار هم به فرض یک نامه به همه نامه ها اضافه کنه. صرفا کار کرد همون چاهی رو داره که نون داشت اما دریغ از آب. نوش جان اونهایی که نون شون تامینه.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.